eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicwaniactwo Toyota BankRe: cwaniactwo Toyota Bank
  • Data: 2013-07-21 00:20:52
    Temat: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 00:51:26 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > TOiP to taki cennik. Kupując chleb w sklepie tez domagasz się aby piekarz o zmianie
    ceny informował Ciebie poleonym czy patrzysz na cene na półce?

    Nie domagam się powiadomienia o zmianie cen, ponieważ piekarz nie wymaga
    się ode mnie, żebym mu dopłacił różnicę w cenie chleba za dwa lata
    wstecz. A bank tego właśnie żąda!

    > TOiP to własnie taka cena- chcesz korzystać z usługi w danym miesiącu, sprawdzasz
    cene tej usługi w TOiP.

    A niby dlaczego mam sprawdzać cenę co miesiąc? Czy umowa tego wymaga?
    A może co tydzień?
    Albo codziennie?
    A może nawet co godzinę?
    Podpisałem umowę na konkretne warunki i jeśli bank ma zachciankę zmienić
    tę umowę, to powinien mnie *skutecznie* o tym zamiarze zawiadomić!
    Powiadomienie w systemie transakcyjnym może być uważane za skuteczne,
    ale tylko pod warunkiem, że za datę powiadomienia klienta będzie się
    uważać moment, gdy klient tę wiadomość przeczytał.

    > Bank udostępnił usługę, wycenił ją, autor watku nie rozwiązał umowy więc wypada
    zapłacić.

    Autor wątku powinien zapłacić za te usługi, których cenę zaakceptował
    podpisując umowę. I za żadne inne.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1