  • Data: 2008-10-21 20:11:06
    Temat: Re: cyrk w BZ WBK
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:gdlcbm$p03$1@news.dialog.net.pl, *Szymon* wrote:

    > Ja dostalem na oswiadczenie, po ok. 9 miesiacach wystapilem o
    > zwiekszenie limitu do maksymalnego, ktory stanowil wzrost o ponad
    > 150% przyznanego bez zaswiadczen i... dali :-) Po czym zrobilem 1
    > przelew, drugi puszczam 31.10 i na tym by mi sie ta przydatnosc
    > zwiekszonego limitu zakonczyla :-))

    No ja wlasnie przelew puszczony na poczatku pazdziernika musze splacic do
    30.11.2008 a rok mija na poczatku grudnia i na poczatku grudnia przejde sie
    do nich z papierem o zamkniecie. Bo bez sensu jest placic oplate za karte
    ktora 01.11 straci swoj zasadniczy urok ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."