  • Data: 2010-04-15 10:47:08
    Temat: Re: cytat
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam takich nadziei ani oczekiwań. Pierwszy odezwał się poseł Górski,
    > który twierdził, że Rosjanie mataczą. Później przepraszał. Zmam przypadki,
    > ze ksiądz z ambony mówił, ze samolot został zastrzelony. Za długo tu żyję
    > między swoimi. Rzeczywistość jest nudna, Polacy to krewki naród i lubi jak
    > się coś dzieje. Tłumaczenie, że pilot podjął złą decyzje jest banalne i
    > nudne. Nie pamiętam nazwiska. Jakiś czas temu aktualny najlepszy kierowca F1
    > wypadł z toru i się zapalił. Przeżył katastrofę choć ma zniekształconą
> [...]

    Jest subtelna różnica... Niki Lauda nie miał w swoim bolidzie prawie stu
    vipów... a piloci raczej nie mają w zwyczaju kozakowac w ekstremalnych
    warunkach pogodowych, a takie wtedy panowały... anonimowy ekspert powiedział
    pismakom z wyborczej że czarna skrzynka zawiera zapisy wyjaśniające przyczyny
    katastrofy... do niedzieli jest blokada informacyjna, ale potem się wszystkiego
    dowiemy... nie ma co teraz spekulowac...