  • Data: 2008-11-08 19:44:51
    Temat: Re: czy BZ WBK ma problemy ?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O zmianie odnsnie BPH bylo wiadomo duzo wczesniej i kazdy klient mogl
    > spokojnie sie ewakuowac. Co do Inteligo to osobiscie nie zauwazylem
    > zadnych zmian.

    Ja zauwazylem dosc znaczne. Niemniej - chodzi mi tylko o to, ze roznie z
    tymi zmianami bywa. Na pewno zmiana wlasciciela musi byc zauwazona przez
    klienta, gdyz calkiem sporo zmienia w jego sytuacji.

    > Jesli ktos ma pieniadze wieksze niz nowe gwarancje BFG to powinien sie
    > zastanowic gdzie je trzyma. A zmiana wlasciciela banku to nie jest cos co
    > zostanie dokonane w tajemnic i nikt o tym nie bedzie wiedzial.

    To prawda, ale tez klient nie ma obowiazku sledzic kto jest wlascicielem,
    szczegolnie gdy korzysta intensywnie z ofert kilku bankow. Czasami trudno
    jest zauwazyc zmiane w TOiP czy oprocentowaniu, a nie wydaje mi sie, by
    wiekszosc klientow byla w stanie podac wysokosc kapitalu czy wlasciciela
    swoich bankow.