eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwczy Miller w przeciwieństwie do Tuska ma odrobinę przyzwoitości i honoru ? › Re: czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?
  • Data: 2010-06-02 21:48:09
    Temat: Re: czy Miller w przeciwienstwie do Tuska ma odrobine przyzwoitosci i honoru ?
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "marfi"

    > Jezeli to ten sam co wprowadzil podatek liniowy, który od lat ma
    > wprowadzic PO to tez go lubie i dlatego nie zaglosuje na gadule
    > Komorowskiego:)

    Ja go za to tez lubie i nawet kocham:)
    Oprócz wprowadzenia ryczaltu od przychodów ewidencjonowanych i obnizki CIT
    nie kojarze zadnych innych istotnych zmian w podatakach.

    Poza wprowadzwniem VAT.
    :)))))))

    Swoja droga wniosek jest taki, ze to nie socjalisci.
    Wszystko popieprzone jest u nas pod wzgledem nazewnictwa.

    Ale jak nie glosujesz na Soltysa tylko na .... Millera, to ja nie wiem, moze
    na Buraka zaglosuje.
    Ostatecznie prawdizy Polak, nieliczny w tym zestawie oprócz Soltysa.