  • Data: 2002-07-31 10:26:05
    Temat: Re: czy, gdzie i jak?
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora

    blad napisal
    > [...]
    > Czy dzis, jak poprzechodzily juz na nowe systemy z bazami danych nadal
    > uzywaja danych o zastrzezeniach i czy jest na ten temat jakas umowa
    > miedzybankowa ?

    Z tego co wiem to poszczegolne banki przystepowaly do "porozumienia z
    dnia 11 lipca 1990 r. o swiadczeniu wzajemnych uslug w zakresie
    rachunkow oszczednosciowo-rozliczeniowych zwanych kontami
    osobistymi"; podstawowym elementem tego porozumienia jest system
    Miedzybankowej Informacji Gospodarczej-Dokumenty Zastrzezone
    http://www.mig2.telbank.pl/ - o jakiejs nowej umowie nie slyszalem.

    Pozdrawiam, Grzegorz