    From: Grzexs <g...@u...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy jestem naiwny?
    Date: Thu, 17 Jan 2008 10:39:05 +0100

    > Czy naiwnym jest myślenie, że jeśli skupiając się przy jednym
    > banku i wykonywanie tam wszelkich operacji czy kupywanie produktów
    > bank doceni to za np. 10 lat, kiedy uznam że chcę np wybudować dom?
    > Czy wtedy zgłaszając się do nich, będę na takiej samej pozycji z Klientem
    > który
    > ma u nich rachunek, powiedzmy 2 lata?

    Ja miałem w pewnym banku rachunek przez kilka lat - regularne wpływy,
    żadnych kredytów. Pewnego dnia zapragnąłem niewielkiego kredytu, nie
    przekraczającego trzykrotnych miesięcznych moich wpływów na konto. No i
    zaczęły się korowody - zaświadczenia z pracy, a dlaczego wpływy...
    większe! itp, itd. Poszedłem do innego banku - wystarczyło tylko
    zaświadczenie o bieżących dochodach i dostałem kredyt, i nawet jako
    bonus podarowali mi odtwarzacz CD (fakt, że badziewny). Bez gadania,
    marudzenia i odsyłania po papierki.

    Nie licz, że bank Cię doceni, bardziej mu zależy na nowych klientach.
    Przynajmniej takie jest moje zdanie.

    Grzexs