  • Data: 2005-04-19 14:54:10
    Temat: Re: czy ktos bral kredyt w "kredyt partner" ?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl>
    napisał w wiadomości news:d433tm$4a3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli chcesz stwierdzić, że Expander dopłaca do interesu. Wynajmuje
    > mase lokali w centrum miasta, płaci kase za reklamy, utrzymuje sztab
    > doradców a wszystko po to aby dopłacić do Twojego kredytu?

    Nie, nie chcę tego stwierdzić. Chcę stwierdzić dokładnie to, co
    stwierdziłem powyżej: mam z nimi bardzo pozytywne doświadczenia.
    Oszczędzając mi kupe czasu pozwolili mi za jednym zamachem porównać
    ofertę kilku banków, dając przy tym w końcowym etapie jak najbardziej
    możliwość dogadywania z bankiem szczegółów już samodzielnie.

    > Wystarczy wszystko dobrze policzyć pewne procenty których nie płaci
    > się w jednym miejscu a płaci w drugim miejscu, i zastanowić się czy
    > faktycznie się na tym zyskuje czy traci. Na pewno wielu wyliczy, że
    > zyskuje i z takich naiwnych ta firma się utrzymuje.

    Ależ ja nie płaciłem nikomu żadnych dodatkowych procentów. Z pomocą
    ekspandera wynegocjowałem warunki naprawdę nie gorsze od osób w tym
    samym czasie załatwiających kredyt samodzielnie (porównywałem na
    bieżąco na pl.biznes.banki i na forum muratora), samemu ekspanderowi
    powiedziałem za to tylko "dziękuję". A że bank podzielił się potem z
    ekspanderem płaconą przeze mnie prowizją w zamian za dostarczenie
    klienta, to już nie moja sprawa. Dla mnie ta prowizja (i tak dzięki
    negocjacjom bardzo niska) nic a nic się nie zmieniła. Nie
    przypuszczam, żebym negocjując samodzielnie tak znów dużo więcej z
    bankiem wynegocjował. A co bym się nachodził, nanosił papierów, za to
    by mi nikt nie zwrócił.

    J.