    From: "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: czy ktos bral kredyt w "kredyt partner" ?
    Date: Thu, 21 Apr 2005 19:54:18 +0200

    Zbigniew po głębszej zadumie, wystukał/a cichutko co następuje:

    [...]
    > I dla tego wynegocjował taką prowizję. Powiedz jeszcze jaką marżę i
    > walutę (oprocentowanie)
    > przy jakich warunkach wyjściowych. Po tych informacjach dopiero
    > można cokolwiek powiedzieć.
    > Sam jestem doradcą finansowym i kredytowym i w wielu bankach mam
    > lepsze warunki mniż bank daje klientom którzy przyjdą bezpośrednio do
    > niego. Prowizje przygotowawcze nie maja wpływu na prowizje jakie
    > dostaje z banku. Pozdrowienia
    > Zbyszek

    Może Ty masz ale KredytPartner nie ma, a o nim mowa. Zresztą tak samo mi
    mówili jak Ty, że mają umowy i lepsze warunki. Te lepsze okazały się
    gorszymi. Więc podtrzymuje to co powiedziałem na początku.

    Odnośnie ekspandera to ich oferty dokładnie nie analizowałem bo aby poznać
    szczególy to musiałbym jakąś kaucję płacić. Ale na pierwszy rzut oka nie
    wyglądało to atrakcyjnie. Więc przyznaje, że w tym przypadku bazuje na
    opiniach innych. A skoro się pokrywają więc jakaś prawidłowość się nasuwa.

    Arek

    ps. ustaw sobie jakieś normalne kodowanie, masz: charset=utf-8