    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy masz PSO?
    Date: Sat, 03 Sep 2011 21:22:18 +0200

    > Tylko jakie są te koszty? Bo jak się okaże, że w najlepszym wypadku wyjdziesz
    > na zero, to średnio się to będzie opłacać w porównaniu do mBanku, to chyba
    > nie jest to najlepszy plan na oszczędzanie. :-)

    ok. 1,95% rocznie za zarządzanie + ok. 10 zł (nie w każdej wersji) za
    administrację konta miesięcznie, ale można przesuwać (w ramach parasola)
    środkami pomiędzy 70-100 funduszami (w różnych walutach) - dla mnie to
    najważniejsza zaleta

    dla niektórych ważniejszy jest tzw. BAT czyli trzeba płacić składki
    przez określony czas, jeżeli ktoś ma chęć oszczędzać, ale za często
    kuszą go różne "pokusy" to BAT jest potrzebny ;-)

    podam przykład znajomej, zarabia nieźle, dostała jakąś extra kasę z
    firmy, wpłaciła kasę do SFI i.......po 3 tygodniach stwierdziła, że MUSI
    kupić sobie nową sofę (znudził jej się kolor poprzedniej), na tym się
    jej oszczędzanie zakończyło

    --
    pozdrawiam
    RobertS