eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny? › Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
  • Data: 2005-12-12 18:19:06
    Temat: Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Catbert napisał(a):

    > Oczekiwanie od państwa, że zachowa się "dobrze gospodarczo" jest mało
    > racjonalne - stąd sugestia Jurka, że państwo "mogłoby" jest trudna do
    > spełnienia - "mogłoby" - ale jakoś nigdy nie chce, a na pewno nie
    > zechce, gdy będzie miało dostatek pieniędzy, tak czy inaczej kreowanych.

    Ja zakładam, że politycy też są ludźmi pełnymi dobrych chęci.
    Problem w tym, że brak im wiedzy, intelektualnej odwagi i odpowiedniego
    wsparcia w służbie cywilnej (tam powinni pracować najlepsi z najlepszych
    - a sam się przekonałem, że nie brak zwykłych idiotów).
    Dlatego takie dyskusje, jak ta mają sens. Może z czasem
    umiejętność rozumienia czegokolwiek poza liberalnymi regułkami stanie
    się bardziej powszechą.

    Jurek