eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-28 12:55:08
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0d383c0d-86fd-4a5e-b6e4-bdce40891a16@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 12:15:10 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >A 800zł ciągle do spłacenia

    No i splacisz, wiecznie bezrobotny przeciez nie bedziesz.
    Ale znalezienie dobrej pracy moze pare miesiecy potrwac.

    >Oprócz tego jeść trzeba, czynsz, prąd, wode gaz telefon płaćić
    >Myślisz że ci którym banki taki 800zł windykują przy pomocy komornika
    >to nie spłacali bo nie chcieli czy niespłacali bo już rady nie dali.

    >Bo ktoś im poradził pralkę na raty 80zł, laptop tez się przyda a raty
    >tylko 200zł, kuchenka ostatnie 6 rat zostało, może jakiś kredyt na
    >mieszkanie jeszcze jest itp.
    >Żaden bank raczej nie da bezrobotnemu kredytu bo "brak zdolności"

    I dlatego trzeba KK zalatwiac, jak sie jeszcze ma prace :-)

    >Tam wbrew pozorom przy ocenie ryzyka idioci nie pracują.

    Kilka ostatnio padlo ... no, bank jeden, reszta skoki :-)

    > A Ty i Liwiusz uważacie ze taką zdolność bezrobotny jeszcze ma.
    >Ja uważam ze jak ktoś nie ma dochodu to i nie powinien zaciągać
    >kolejnych zobowiązań.
    >I tu się zapewne różnimy.

    Ja sie z toba zgadzam, ale jesc cos trzeba.

    I tu sie rodzi kolejny dylemat - majac oszczednosci powiedzmy na 3
    miesiace - kupowac tylko za gotowke ?
    3 miesiace mina, oszczednosci sie skoncza, i co wtedy ?

    Kupujac na KK wydluzasz mozliwosc przezycia o kolejne miesiace :-)

    A przyklad o tyle wredny, ze znalezienie pracy moze latwo przekroczyc
    te 3 miesiace, a potem jeszcze kolejny miesiac do wyplaty ...

    J.