eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-28 12:37:23
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 12:15:10 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > 800zl - z dowozem.
    > Odsetek na karcie przez 3 miesiace uzbiera 20 zl.

    A 800zł ciągle do spłacenia

    > W dodatku te 250zl trzeba zaplacic od razu, a na karcie po 80 zl co miesiac ...

    Oprócz tego jeść trzeba, czynsz, prąd, wode gaz telefon płaćić
    Myślisz że ci którym banki taki 800zł windykują przy pomocy komornika to nie spłacali
    bo nie chcieli czy niespłacali bo już rady nie dali.
    Bo ktoś im poradził pralkę na raty 80zł, laptop tez się przyda a raty tylko 200zł,
    kuchenka ostatnie 6 rat zostało, może jakiś kredyt na mieszkanie jeszcze jest itp.
    Żaden bank raczej nie da bezrobotnemu kredytu bo "brak zdolności"
    Tam wbrew pozorom przy ocenie ryzyka idioci nie pracują. A Ty i Liwiusz uważacie ze
    taką zdolność bezrobotny jeszcze ma.
    Ja uważam ze jak ktoś nie ma dochodu to i nie powinien zaciągać kolejnych zobowiązań.
    I tu się zapewne różnimy.