  • Data: 2007-07-01 12:56:00
    Temat: Re: czy to jest legalne
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 Jul 2007 14:47:56 +0200,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czy GE zaczelo zajmowac sie sprzedaza piertuszki? Sklep sprzedaje towar po
    > cenie z polki, a kredytu/pozyczki udziela bank. Jak udziele jest sklep to

    A co mnie to obchodzi. Jest naklejka z ratami ? Jest.
    > sie dodatkowych oplat. To jest dzialanie w zlej wierze.
    > Z takimi szczekowcami trzeba walczyc :). Najlepiej omijajac ich z daleka.

    Oczywiście, że omijać z daleka. Ale pytanie w tytule jest "czy to jest
    *legalne*[1]. Nikt na razie nie wykazał, że nie jest.

    > MK

    [1] nie: uczciwe, sensowne, z klasą, marketingowo poprawne itd. Tylko
    czy to jest legalne.

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.