  • Data: 2007-07-01 13:21:48
    Temat: Re: czy to jest legalne
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > To ze takie numery przechodza w sklepie osiedlowym (albo ze w ogole
    > nie ma informacji itd) to nie znaczy ze uparty klient sobie nie
    > poradzi - sklepy nie uzywaja kas fiskalnych itd. i to tez przechodzi,
    > ale do momentu kontroli skarbowej.

    Dlatego nie ma o czym dyskutować, bo od zawsze tak było, jest i będzie,
    że teoria sobie a praktyka sobie, dopóki się ktoś nie natnie.

    > Sa branze gdzie praktycznie nic sie nie placi gotowka.
    > Czeki to inna bajka i obecnie w obrocie "konsumenckim" raczej
    > wymarly - to po prostu przestarzala forma platnosci (przynajmniej
    > w takich zastosowaniach).

    Tak oczywiście, tylko chciałem zwrócić uwagę, że pieniądze są używane od
    jakiś 2500 lat (jak nie lepiej) a karty od jakiś niecałych 100 - o ile
    dobrze pamiętam.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski