eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankida się anulować transakcję kredytówką ?Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
  • Data: 2009-12-12 20:50:38
    Temat: Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Hals" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Zgubienie karty nie jest argumentem. Ale podejrzenie nieautoryzowanego
    > użycia karty - to podstawowy argument! A taki przypadek rozważaliśmy.

    W przypadku tylko watpliwosci klient nie powinien zglaszac reklamacji
    a raczej zażądać kopii dokumentu obciazeniowego. Nie wykonuje sie wtedy
    chargebacku, dopiero jesli na skutek udostepnienia (lub nie) tej kopii
    klient zlozy reklamacje, bank moze wykonac chargeback.

    > Polecam lekturę podlinkowanych wcześniej stron - bez tego dalsza
    > polemika jest bez sensu.

    Tu nie ma przeciez zadnej polemiki.

    > Zwróć jednak uwagę, dlaczego klienci np. niemieckich biur podróży mają
    > dokładnie to co w umowie. Natomiast klienci polskich biur najczęściej
    > mają problemy i narzekają na warunki pobytu inne niż w umowie.

    Skad ta statystyka? Szczerze mowiac, tylko raz mi sie zdazylo otrzymac
    warunki inne niz w umowie, i nie placilem wtedy karta (to bylo zreszta
    dosc dawno). Moze klienci niemieccy czesciej lepiej wybieraja biura,
    a Polacy czesciej biora najtansze? Najtansze zwykle nie jest najlepsze
    niestety.

    Tak czy owak, nieotrzymanie produktu/uslugi zgodnej z umowa moze byc
    teoretycznie powodem reklamacji karcianej, aczkolwiek w praktyce bardzo
    to ciezko widze w przypadku takiej uslugi. Dostawa towaru (jej brak) to
    inna sprawa.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1