eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankida się anulować transakcję kredytówką ?Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: da się anulować transakcję kredytówką ?
    Date: Sat, 12 Dec 2009 21:50:38 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <hfk32g$26ob$1@news.mm.pl> <hfln7p$2a8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hfrp8h$fbc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hfs42p$o4h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <hfuetd$61i$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: khc.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1260651039 26732 195.187.100.11 (12 Dec 2009 20:50:39
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Dec 2009 20:50:39 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:C4fmSktmFnLTnzNnK42wnwpomdM=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:511863
    [ ukryj nagłówki ]

    "Hals" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Zgubienie karty nie jest argumentem. Ale podejrzenie nieautoryzowanego
    > użycia karty - to podstawowy argument! A taki przypadek rozważaliśmy.

    W przypadku tylko watpliwosci klient nie powinien zglaszac reklamacji
    a raczej zażądać kopii dokumentu obciazeniowego. Nie wykonuje sie wtedy
    chargebacku, dopiero jesli na skutek udostepnienia (lub nie) tej kopii
    klient zlozy reklamacje, bank moze wykonac chargeback.

    > Polecam lekturę podlinkowanych wcześniej stron - bez tego dalsza
    > polemika jest bez sensu.

    Tu nie ma przeciez zadnej polemiki.

    > Zwróć jednak uwagę, dlaczego klienci np. niemieckich biur podróży mają
    > dokładnie to co w umowie. Natomiast klienci polskich biur najczęściej
    > mają problemy i narzekają na warunki pobytu inne niż w umowie.

    Skad ta statystyka? Szczerze mowiac, tylko raz mi sie zdazylo otrzymac
    warunki inne niz w umowie, i nie placilem wtedy karta (to bylo zreszta
    dosc dawno). Moze klienci niemieccy czesciej lepiej wybieraja biura,
    a Polacy czesciej biora najtansze? Najtansze zwykle nie jest najlepsze
    niestety.

    Tak czy owak, nieotrzymanie produktu/uslugi zgodnej z umowa moze byc
    teoretycznie powodem reklamacji karcianej, aczkolwiek w praktyce bardzo
    to ciezko widze w przypadku takiej uslugi. Dostawa towaru (jej brak) to
    inna sprawa.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1