  • Data: 2004-09-04 15:42:16
    Temat: Re: darmowe konto internetowe ?
    Od: "MXW" <m...@n...here> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in message
    news:chc16u$ns1$1@news.onet.pl...

    > Elementarna uczciwosc zmusza przedsiebiorce do oferowania produktu ponizej
    > kosztow jego utrzymania? Co to gadasz. I co mam konkretnie sobie o etyce
    > biznesu poczytac?
    > Z choinki sie urwales?
    > Przeciez utrzymanie konta bank kosztuje + przelewy tez go kosztuja + wyplaty
    > z bankomatow i tak dalej i tak dalej,. To wszystko iles tam kosztuje - a
    > oprocz tego wlascieil chialby zarobic wiecej niz gdyby te kase wlazyl w
    > obligacje.
    > Czy to nie jest etyczne?
> [...]

    No tak,,, i jak w Polsce ma byc normalnie ? Skoro nawet plebs reprezentuje
    nastepujace oszolomstwo:
    Gdy bank pozycza pieniadze klientowi to jest powszechnie akceptowanym
    fakt ze klient placi prowizje ale gdy klient pozycza bankowi to zaczyna sie
    wyliczanie jakis wydumanych kosztow wzietych z sufitu. A przeciez m.in.
    bankomaty sa po to by bank mogl zredukowac personel i wiecej zarobic
    poprzez obnizke _swoich_ kosztow prowadzenia dzialalnosci.
    No ale kolega woli jeszcze fundowac bankom bankomaty - zalosne