    From: "_Mark_" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: darmowe konto internetowe ?
    Date: Sat, 4 Sep 2004 15:49:47 +0200

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:chce3g$kp2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak bardzo łatwo zauważyć, wcale nie napisałem że akurat ja chcę płacić.
    > Napisałem jedynie, że jak ktoś chce, to nie należy mu tego zabraniać.
    > Szło mi o to jedynie, że takiej osoby nie należy od razu obrażać.

    Ale ja nie widzę nic szczególnie obraźliwego w jego postach ;) Może nie
    jestem tak wrażliwy?
    Chociło Ci o słowo "plebs"? Ja poniekąd sie z nim zgadzam. Plebs (lud,
    pospólstwo, czy jak to sobie nazwiesz) będzie się cieszył gdy np.
    hipermarkety bedą pobierały opłatę za wejście, motywując to tak:
    "Macie ochronę przed deszczem, zimnem, słońcem i możecie tu miło spędzać
    popołudniowe godziny". I on próbuje z tym walczyć uświadamianiem,
    zawstydzaniem, bo to szkodzi pozostałym klientom. A że Tobie ten sposób
    wyrażania dezaprobaty nie odpowiada, to chyba kwestia wrażliwości.

    > Nie miało to nic wspólnego z pierwszym postem w wątku, ale skoro się
    > domagasz, to jego autorowi polecił bym e-konto pro w Lukasie, które
    > (przy spełnieniu pewnych wymagań: używanie karty, lokata albo
    > odpowiednio duży stan konta) jest bezpłatne.

    Dziekuję w imieniu swoim i roota wątku :))

    > A jak uważasz, że nie powinienem się wypowiadać, to zrób z moimi postami
    > to, co ja zrobiłem z MXW: cokolwiek by nie napisał, ja już tego nie
    > przeczytam.

    Od plonkowania Ciebie lub MXW jestem jeszcze bardzo, bardzo daleki :)))