eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidbNet - nie działa › Re: dbNet - nie działa
  • Data: 2013-11-01 19:45:36
    Temat: Re: dbNet - nie działa
    Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 31 października 2013 15:40:24 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
    > U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości
    online.

    Ja przez ostatnie 3 m-ce nie miałam dostępu.

    > Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia
    wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.

    U mich dostęp do bankowości internetowej można uzyskać tylko telefonicznie. W
    Oddziale nie ma wejścia.

    > Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi.
    > Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też
    mieli z tym problem.

    Ropzwiązałam z nimi umowę.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM
    http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html
    Bezpieczny wolontariat (Nobel?): http://zwijaj.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1