eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidbNet - nie działa › Re: dbNet - nie działa
  • Data: 2013-11-02 01:01:05
    Temat: Re: dbNet - nie działa
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-01 19:45, JaMyszka pisze:
    > W dniu czwartek, 31 października 2013 15:40:24 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
    >> U mnie nie działa jeszcze ciekawiej: od miesiąca nie mam dostepu do bankowości
    online.
    >
    > Ja przez ostatnie 3 m-ce nie miałam dostępu.
    >
    >> Prosi mnie o zmianę hasła, a każdorazowa zmiana powoduje błąd mimo spełnienia
    wszystkich warunków. Zgłosiłem - na razie bez odpowiedzi.
    >
    > U mich dostęp do bankowości internetowej można uzyskać tylko telefonicznie. W
    Oddziale nie ma wejścia.
    >
    >> Oczywiście nie jest to moje jedyne konto więc trochę mi to wisi.
    >> Ale fakt, że zlewaja klientów równo, bo czytałem że inni w ostatnim czasie też
    mieli z tym problem.
    >
    > Ropzwiązałam z nimi umowę.

    Dobrze zrobiłaś.
    UOIK im niezłą karę dowalił (chyba z 5 milionów).


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1