  • Data: 2009-10-29 23:09:02
    Temat: Re: dbnet moje 3 grosze a nawet 5 ;)
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-10-2009 o 21:16:09 Tolek <t...@n...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Też tak myślałem, ale to chyba przypadek. Po odsłonięciu 2/3 karty już
    > zdarza się, że obydwa są odsłonięte. Podejrzewam, że te kody będą
    > generalnie wielorazowego użytku, aż do utraty ważności karty.

    To zrob eksperyment i gdy nastepnym razem poprosi Cie o stare kody, podaj
    mu jakies dowolne cyfry. Zaloze sie, ze nastepne kody, przynajmniej jeden
    z nich, beda nieuzywane. :D

    Podejrzewam, ze podobnie system reaguje na kilkudniowa przerwe w
    logowaniach. Mialem do tej pory cztery okresy 'lenistwa' i za kazdym razem
    pierwsza operacja wymagala dwu nowych TANow. Choc cztery zdarzenia to w
    sumie raczej kiepska statystyka, wiec pewnosci nie mam.

    A co sie stanie po 'zdrapaniu' calej karty, powinienem wiedziec juz
    niezabawem. :)

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de