  • Data: 2009-10-29 23:09:07
    Temat: Re: dbnet moje 3 grosze a nawet 5 ;)
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-10-2009 o 22:59:52 Don Pedro <D...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    [...]
    > Muszą być. Inaczej każdy w miarę aktywny 'przelewacz' musiałbykarty TAN
    > wymieniać co miesiąc-dwa.

    Chyba troszke przesadziles z tym 'musza'. Zaliczylem jak do tej pory 6
    bankow z autoryzacja TANami, i wsrod nich jedynie DB sknerzy na kodach.
    Niech drukuja na tekturce, jak Nordea czy Pekao, skoro juz chca oszczedzac
    na plastiku.

    Swoja szosa, drukowanie na karcie numeru klienta, ktory sluzy jako
    identyfikator do logowania, to tez IMHO sredni patent. Jezeli komus
    niepowolanemu wpadnie w lapy karta z TANami, to przed wyczyszczeniem konta
    chroni jedynie piec cyferek hasla, bo login i kody autoryzacyjne juz ma.

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de