  • Data: 2009-05-19 12:59:20
    Temat: Re: debata moderowana
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podsumowujac: komuchy rozpoczely, Kaczki przespaly, a Rudy zakonczyl
    > rozpierdalanie polskich stoczni. BTW ciekawe, ile beda teraz pejsaci spiewac
    > sobie od nas za zbudowanie statku.
    >
    > D.

    Dieter, jak zwykle nie doceniasz rudego... stocznie są klockiem w koronkowej
    układance platformersów, która czeka na wybory parlamentarne... to będzie
    gazoport, infrastruktura, a stocznie będą robiły gazowce i elementy
    gazoportu... to wszystko ma byc silnie wsparte kapitałem katarskim i jeszcze
    jakimś na razie tajnym.. ponoc jest już gotowy cały chytry plan... w tej chwili
    na świecie zapotrzebowanie na statki jest praktycznie zerowe, naprodukowali
    tego od groma i nie za bardzo jest teraz co tym smyczyc... a żywotnośc statku
    jest bardzo długa, wystarczy wypiaskowac, pomalowac i jest jak nowy he he...
    dla stoczni gdańskiej jedynym ratunkiem jest budowa wiatraków dla elektrowni
    wiatrowych, popyt na to jest duży a UE ma odpowiednim ustawodastwem jeszcze ten
    popyt podkręcic...