  • Data: 2007-08-04 18:28:44
    Temat: Re: debetowa gold - gdzie?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Sie, 14:33, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

    > Nie lubię ofert wiązanych. Jak chce ubezpieczenie to kupuje
    > ubezpieczenie. Jak chcę płacić kartą to biorę kartę która działa i nie
    > robi scen. A ubezpieczeń nie kupuję, wolę uważać na siebie i manatki.

    > priority pass? a co to za różnica kto pierwszy wsiądzie do samolotu?
    > Boisz się że Ci zajmą wszystkie miejsca przy oknie? Heh, trzeba szybko
    > biegać od busa do schodów ;)
    >
    > Nie wiem, chyba nigdy nie zrozumiem takich ludzi jak Ty i ich logiki.
    >
    > --
    > Miernikhttp://miernik.name/

    Jak na razie żyjemy w kraju w którym ludzie mają wybór, prawo do
    zdobywania informacji o produktach i decydowania o swoich wyborach.
    Kiedyś w Chinach ludzie chodzili w jednokolorowych ubrankach. Ktoś za
    nich zdecydował o tym jak mają wyglądać. Ty zachowujesz się tak jak ta
    właśnie osoba. Dlaczego inni mają mieć tylko co Ty masz? Nie wolno się
    wychylać?