  • Data: 2014-09-04 01:58:45
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Joossef" op.xlmssrknms06zs@ms

    : Rzecz gustu i smaku.

    Gdy byłem małym chłopcem, uczono dzieci, że w książkach
    ważna jest treść zapisana zwykle literami. Wydawnictwa
    ozdobione ruchomymi figurkami czy odgłosami oraz obrazkami
    mieliśmy uważać za niezbyt ;) wartościowe.

    Bywa i tak, że jakiś pseudoartysta jest wyśmiewany:

    -- u ciebie trzeba podpisać zdjęcie
    lub
    -- u ciebie trzeba opisać serenadę. ;)

    -=-

    Dla mnie mBank był porażką niemal pod każdym
    względem, ale MIAŁ dobry interfejs WWW. ,,Teraz już nic nie pozostało...''. ;)

    -=-

    Google mówi, że dziś rocznica narodziń JSłowackiego, tedy zacytujmy Beniowskiego:

    Chodzi mi o to, aby język giętki
    Powiedział wszystko, co pomyśli głowa:
    A czasem był jak piorun jasny, prędki,
    A czasem smutny jako pieśń stepowa,
    A czasem jako skarga nimfy miętki,
    A czasem piękny jak aniołów mowa...

    Kiedyś ludzie wyrażali swe myśli słowami -- nie gifami czy efelvami. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'