  • Data: 2014-09-04 00:13:54
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 10:36:20 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > No, ale jeśli wyciagają "z przeglądarki" (co to swoja drogą znaczy?) to
    > chyba wyciagną i przy starym i przy nowym chyba, że czegoś nie rozumiem?

    Niektore wyciagania wymagaja umieszczenia stosownego przycisku na
    stronie.

    > No i?

    Nie wiem jak dziala, ale zakladam ze FB jakos w tym posredniczy.

    > Wiesz. Ja pamiętam czasy Aktiweksa w BPH, stron "IE only" i naprawdę
    > _teraz_ nie ma na co narzekać - banki się trochę nauczyły, może trochę
    > technika poszła do przodu i jest łatwiej pisać przenośny soft,

    Jedno i drugie. Javascript dosc mocny, choc w sumie chyba juz od wielu
    lat, i banki i tfurcy sie czegos nauczyli.

    >i jakoś nie boję się że "przestanie działać"

    Jak uzywasz w miare nowego i popularnego systemu to nie ma sie czego
    bac, ale jak lubisz cos starego to jest.

    O, wlasnie przestalo dzialac. telefon z Androidem, w miare nowy i
    Aero2. Ladowala sie strona ladnych pare minut i nie zaladowala do
    konca ...

    > Może trzeba używać tej mobilnej aplikacji? (NIe wiem, nie uzywam)

    Mobilna aplikacja jest z zalozenia jeszcze mniej kompatybilna.
    A ta w dodatku jest kulawa.

    J.