  • Data: 2014-09-04 14:17:24
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >No dobrze, ale jaki to ma związek z różnicą stary/nowy interfejs?

    Na starej nie bylo przycisku facebooka :-)

    >No i ? Jaki związek ze starym nowym interfejsem?
    > Zwłaszcza jeśli nikomu "na fejsa" nie przelewasz?

    W nowym mam wrazenie ze bank do tego zacheca.
    W starym sie nie dalo :-)

    >Ale to chyba zawsze tak było?

    Zawsze, i zawsze byly z "nowoczesna technologia" problemy.
    Wiec sie dziwie ze mbank w to poszedl.

    >A z mojego punktu widzenia i tak jest o wiele lepiej niż było.
    >No i?

    No i czas pomyslec nad opuszczeniem miedzy wylaczeniem starego
    interfejsu a kolejnymi wakacjami czy feriami :-)

    Choc to chyba wina Aero2, albo telefonu ... ale przez wifi dziala, a
    na wolnym laczu juz kiepsko :-P

    J.