  • Data: 2014-09-04 22:11:27
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 3 Sep 2014 12:38:15 -0700 (PDT), Konfabulator napisał(a):
    > Do tych klientów adresowany jest dostęp mobilny przez aplikację lub lajt.mbank.pl

    Niestety - one sa tak ograniczone, ze sie nie nadaja do uzytku.
    No, ale w sytuacji awaryjnej wystarcza, i w zasadzie wiecej nie musza.

    > Nikt nie projektował nowego systemu na komputery i łącza sprzed 10
    > lat, tylko takie jakie są teraz i spodziewane w przyszłości. Postęp
    > wymuszony występuje w każdej dziedzinie.

    No ale pomysl, mamy stary komputer i stare lacze, wyswietlamy np
    historie konta, wystarcza nam np 500 bajtow na operacje.

    Potem komputery sie ulepszaja, lacza sa szybsze, mozemy sobie pozwolic
    na 5KB, czy 50KB ... oczywiscie trzeba isc z postepem i wykorzystac te
    50KB do zapisu daty, kwoty i opisu operacji :-)

    > Czy piszesz do tvp
    > kalumnie, że nie możesz o oglądac tv na starym kineskopie, albo
    > przez dekoder i obraz jest ucięty i o jakości poniżej krytyki?
    > Nie, przeszedłeś na cyfrę, bo nie miałeś wyboru.

    Napisalbym, ale do kogo ? Nowy, szerszy obraz, na starym telewizorze
    ... czemu tam dodali czarne paski u gory i dolu, a nie obcieli boki ?
    Na bokach i tak zazwyczaj nieistotne rzeczy, a przynajmniej obraz
    bylby na pelna wysokosc.

    Ale ja wiem, to spisek producentow, oni chca wiecej nowych telewizorow
    sprzedac :-)

    J.