  • Data: 2007-07-22 08:16:15
    Temat: Re: depozyt nieprawidlowy a karta dodatkowa?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > Przykład ile można zarobić mamy w rodzinnym ogródku.
    > Ktoś kto kupił mieszkanie tu przed boomem zarobił kilkaset procent w
    > niecały rok.
    > Ja zarobiłem średnio siedmiokrotnie.

    Ale to taki zarobek teoretyczny, bo przeciez musisz gdzies mieszkac.
    Nawet jesli bedziesz chcial sprzedac to mieszkanie to musisz kupic inne,
    ktore rowniez bedzie drozsze niz kiedys. W ten sposob o zarobku mozna
    mowic jesli ktos kupil kilka mieszkan, w ktorych mieszkac nie ma zamiaru
    (kupowal np. pod wynajem).

    --
    pozdrawiam
    Mithos