  • Data: 2003-04-23 09:38:13
    Temat: Re: + dla Millennium
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm,
    > Gratuluje - ja nie mam takiego szczescia z reklamacjami w tym banku, staram
    > sie jednak byc obiektywny i przyznac musze, ze ostatnio cos drgnelo na +.
    > Jesli chodzi o Millenet to szybkosc odpowiedzi na uwagi i ich merytoryczna
    > wartosc moglaby byc dobrym przykladem dla innych bankow ( choc to dalej faza
    > testowania systemu i zobaczymy co bedzie dalej). Poza tym, na tle wzrostu
    > kosztow prowadzenia rachunku w innych bankach Millennium tez przyjemnie
    > zaskoczylo i mozna to chyba nawet zauwazyc na tym forum, gdzie wczesniej
> [...]

    No to ja nie wiem czy Wy macie takie szczęście czy ja takiego pecha?!
    średnio co kilka tygodni MUSZĘ wysłać do Millenium reklamację a zmusza mnie do
    tego... sam bank Millenium! Przykład ostatni: nieprawdziwe informacje
    przesylanie o mnie do BIK przez ww. bank, tzn. pojawiają się kredyty już dawno
    zamknięte i spłacone, a po drugie - i przede wszystkim - wysokość kwoty kredytu
    mieszkaniowego jest zawyżona prawie... 3-krotnie!!!!
    I czekam juz qrna prawie m-c na odpowiedz i znowu, zwyczajem tego banku
    odpowiedz przyjdzie po PONAD m-cu - a przeciez sprawa nie jest skomplikowana!
    Pomijam inne sprawy, ktore rozkladaja na lopatki, nawet biorac pod uwage jakies
    plusy, ktore owszem, jak wszedzie, rowniez w Millenium sie zdarzaja.