-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
l!niusy.onet.pl
From: k...@o...pl
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: + dla Millennium
Date: 23 Apr 2003 11:38:13 +0200
Organization: Onet.pl SA
Lines: 27
Message-ID: <0...@n...onet.pl>
References: <b85kde$s50$1@poczta.fkz.com.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1051090693 10534 192.168.240.245 (23 Apr 2003 09:38:13 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 23 Apr 2003 09:38:13 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 62.233.231.42, 213.180.130.12
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:237682
[ ukryj nagłówki ]> Hmm,
> Gratuluje - ja nie mam takiego szczescia z reklamacjami w tym banku, staram
> sie jednak byc obiektywny i przyznac musze, ze ostatnio cos drgnelo na +.
> Jesli chodzi o Millenet to szybkosc odpowiedzi na uwagi i ich merytoryczna
> wartosc moglaby byc dobrym przykladem dla innych bankow ( choc to dalej faza
> testowania systemu i zobaczymy co bedzie dalej). Poza tym, na tle wzrostu
> kosztow prowadzenia rachunku w innych bankach Millennium tez przyjemnie
> zaskoczylo i mozna to chyba nawet zauwazyc na tym forum, gdzie wczesniej
> temu bankowi porzadnie sie obrywalo - calkowicie slusznie zreszta.
> pozdr.,
> darek
>
>
No to ja nie wiem czy Wy macie takie szczęście czy ja takiego pecha?!
średnio co kilka tygodni MUSZĘ wysłać do Millenium reklamację a zmusza mnie do
tego... sam bank Millenium! Przykład ostatni: nieprawdziwe informacje
przesylanie o mnie do BIK przez ww. bank, tzn. pojawiają się kredyty już dawno
zamknięte i spłacone, a po drugie - i przede wszystkim - wysokość kwoty kredytu
mieszkaniowego jest zawyżona prawie... 3-krotnie!!!!
I czekam juz qrna prawie m-c na odpowiedz i znowu, zwyczajem tego banku
odpowiedz przyjdzie po PONAD m-cu - a przeciez sprawa nie jest skomplikowana!
Pomijam inne sprawy, ktore rozkladaja na lopatki, nawet biorac pod uwage jakies
plusy, ktore owszem, jak wszedzie, rowniez w Millenium sie zdarzaja.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.03 10:22 blad
- 23.04.03 22:12 l...@l...ru
- 23.04.03 22:15 k...@o...pl
- 23.04.03 22:27 l...@l...ru
- 23.04.03 22:38 l...@l...ru
- 24.04.03 10:18 blad
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem