  • Data: 2009-02-11 18:52:19
    Temat: Re: dlaczego Zydzi moga spokojnie dymac Polakow..
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, jest taka mozliwosc, ze cala sprawe mozna wyjasnic jednym zdaniem
    > "ci wszyscy dyrektorzy finansowi sa wielkimi cwaniakami", ale ja tego nie
    > kupuje.

    oni nie byli cwaniakami, im sie co najwyzej zdawalo ze sa

    gdyby byli cwaniakami to by sie nie zachowywali jak szalony hazardzista
    stawiajacy 10sieciokrotnosc rocznych obrotów swojej firmy w kasynie na
    "parzyste"

    szansa w sumie taka sama, albo wypadna parzyste albo nieparzyste

    oni sobie obstawiali zaklad "PLN bedzie wysoko" a tu wypadlo "nisko"

    jesli ktos lubi hazard - jego sprawa, ale dalej nie rozumiem czemu ja mam
    placic za to ze on sobie pogral z kiepskim skutkiem

    robienie z tego wielkiego halo pt "banki nas oszukaly" lub "Zydzi nas
    oszukali" jest dokladnie tyle samo warte co placz hazardzisty którego trzeba
    sila z kasyna wyprosic bo przegral wszystko i zaczyna sie odgrazac obsludze