    From: "Pafcik" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: dlaczego Zydzi moga spokojnie dymac Polakow..
    Date: Wed, 11 Feb 2009 19:52:19 +0100

    > Owszem, jest taka mozliwosc, ze cala sprawe mozna wyjasnic jednym zdaniem
    > "ci wszyscy dyrektorzy finansowi sa wielkimi cwaniakami", ale ja tego nie
    > kupuje.

    oni nie byli cwaniakami, im sie co najwyzej zdawalo ze sa

    gdyby byli cwaniakami to by sie nie zachowywali jak szalony hazardzista
    stawiajacy 10sieciokrotnosc rocznych obrotów swojej firmy w kasynie na
    "parzyste"

    szansa w sumie taka sama, albo wypadna parzyste albo nieparzyste

    oni sobie obstawiali zaklad "PLN bedzie wysoko" a tu wypadlo "nisko"

    jesli ktos lubi hazard - jego sprawa, ale dalej nie rozumiem czemu ja mam
    placic za to ze on sobie pogral z kiepskim skutkiem

    robienie z tego wielkiego halo pt "banki nas oszukaly" lub "Zydzi nas
    oszukali" jest dokladnie tyle samo warte co placz hazardzisty którego trzeba
    sila z kasyna wyprosic bo przegral wszystko i zaczyna sie odgrazac obsludze