  • Data: 2010-09-24 18:59:42
    Temat: Re: do D.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skomentuj prosze swoja prognoze co do konca wzrostów z nastaniem sierpnia
    > 2010

    A ja może zadam pytanie imaczej.
    Chciałem zapytać drogi Dieterze, czy dostałes po dupie (wtapiając kasę) na
    ostatnich twoich prognozach ?.

    Generalnie rzecz biorąc, gdyby tak sięgnąc w przeszłość to WSZYSTKIE 4 twoje
    prognozy (jesli dobrze pamiętam - odkąd jestem na grupie):

    1) Wzrost dolara w połowie roku 2009 (nietrafiona).
    2) Prognoza wzrostów dla Wigu (chyba 20) w okolicach około 4.05.2010
    (nietrafona)
    3) Prognoza wzrostów dla Wigu (chyba 20) w okolicach około 6.08.2010
    (nietrafiona)
    4) Prognoza braku wzrostów po 01.09.2010 (nietrafiona)

    po prawdzie okazały się być klapą.
    Stąd moje pytanie o twój system drogi Dieterze, czy szybko cię wywaliło, i
    czy za dużo nie straciłeś ?.
    Pytam jako kolega wystarczy podać w procentach - przykładowo +/- x %.

    Tak uczciwie pytam beż żadnych złośliwości, bo np. komentarze typu "Panienki
    to, a panienki tamto..." Charliego uważam za błaznowanie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/