    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: do Totusa
    Date: Tue, 06 Sep 2011 21:33:29 +0200

    Bob wrote:

    > Prosze sobie nie wycierac buzi chrzescijanami, bo Pan nie ma pojecia czym
    > jest
    > prawdziwe chrzescijanstwo ijakie jest cudowne! tak cudowne; dzisiejszy
    > chaos nazywny szumnie gospodarka zmierza do kompletnego rozpadu i
    > przyjdzie to szybciej niz sie obejrzymy, szybciej niz nam sie wydaje, bo
    > to jest JUZ. W pare najblizszych lat nikt nie bedzie mial juz zludzen na
    > odwrocenie trendu. I system ten upada bo jest niemoralny i to jest ta
    > przyczyna fundamentalna. jest zbudowany na klamstwie chciwosci, wyzysku i
> [...]
    Nie rozumiem dlaczego przytaczanie faktów z historii chrześcijaństwa tak Cie
    denerwują. Święta Inkwizycja paliła ludzi na stosach za przekonania. To
    fakt. Joanna d'Arc to przykład zapiekłości księży. Okres gdy było trzech
    papierzy to też fakt. Jeden pił więcej od drugiego i żył w przepychu.
    Traktowanie Hitlera przez Papierza i jego reakcja na palenie ludzi innego
    wyznania to też fakt. Ale o co chodzi? Wiara może jest piękna i przykazania
    szczytne tyle, że nie używane. Obecny Papierz ciągle ubolewa nad biednymi z
    Sudanu. Pomógł jakiemuś z własnych pieniędzy? Coś dla nich zrobił? Jedyne w
    czym jest aktywny to w naciąganiu innych. Jest zakłamany jak wszyscy jego
    poprzednicy i podwładni w hierarchii.