  • Data: 2012-03-13 21:54:01
    Temat: Re: do Totusa
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ichi" <a...@d...gh> napisał w wiadomości
    news:jjobv1$q0$1@inews.gazeta.pl...

    > To miał być przytyk?
    >
    > Faktycznie słyszałem, że ci bardziej oświeceni starego testamentu nie
    > uznają, albo tylko kawałki, wedle uznania. Ale przecie cała Biblia jest
    > Pismem Świętym!
    >
    > Poza tym co za różnica, na czym ja się zatrzymałem, mówię o wojnie na
    > Bałkanach - na tle religijnym, we współczesnych czasach. Nie trzeba się
    > widywać z sąsiadem, żeby wespół z nim zabijać w odpowiednim czasie
    > innowierców (albo jego zabić) - to chciałem przekazać.
    >
    > --
    > ichi

    Nie trzeba byc religijnym by wywolywac wojny we wspolczesnych czasach
    (chocby i ZSRR lub USA w Afganistanie) wystarcza pobudki materialne lub
    przegrac mecz w football jak w ameryce srodkowej , nie reagowac na zabojstwa
    na wojnie chocby zolnierze Holenderscy w Srebrenicy na Balkanach... ktorzy
    palcem nie kiwneli