  • 101. Data: 2012-03-14 05:34:29
    Temat: Re: do Totusa
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    Podobnie teoria względności to fakt,
    > a nie żadna teoria. Została wielokrotnie potwierdzona empirycznie.

    Pamiętasz jak we wrześniu podano, że neutrina z Cern do Opery pokonały
    barierę prędkości światła? Jedni naukowcy twierdzili, że to wbrew teorii
    Einsteina, gotowi wrzucić ją do kosza, drudzy tłumaczyli, że neutrina
    przeskoczyły do innego wymiaru(wszechświata), tam trochę nadrobiły, a potem
    wróciły do naszego i dlatego dotarły szybciej, niż przewidział Einstein.
    Ostatnio czytałem, że winny był luźny kabel :).
    Nasze prawa fizyki są tylko teoriami, prawdziwymi tylko do czasu, aż ktoś
    udowodni, że jest inaczej.
    A humorystycznie podchodząc do sprawy teorię Eisteina z łatwością obala Chuck
    Norris, bo on podobno szybciej stoi, niż ty biegasz.

    pozdrawiam
    kc

  • 102. Data: 2012-03-14 07:24:38
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > Warto badać zasady rządzące światem, ale nie należy pytać
    > o jego początek, bo jest on dziełem Boga

    Genesis będą musieli napisać od nowa. Ale nie takie rzeczy my ze szwagrem
    robili.

  • 103. Data: 2012-03-14 07:34:24
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    ichi <a...@d...gh> napisał(a):

    > Long na fw20 w imię Ojca, a zarobisz za sprawą Ducha Świętego.

    Dziękuję za wsparcie w modlitwie. Dziś miałem objawienie na 2322. Na razie
    jest. Jeżeli wyzej to muszę czekać nowych objawień :)

    kc

  • 104. Data: 2012-03-14 07:50:06
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ludzie religijni sie boją. Piekła i śmierci.
    > Ja np nie.

    O proszę jaki odważny ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 105. Data: 2012-03-14 07:51:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Endriu... bateryjko... Free Your Mind ;)

    Co chciałeś przez to powiedzieć ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 106. Data: 2012-03-14 07:54:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie umiesz znaleźć udziałowców spółki?

    Udziałowcy udziałowcami, ale nie wiadomo czy na szczycie tej układanki nie
    siedzi jakiś nawiedzony antyklerykał ....

    Ileż to ja się naooglądałem w tej pseudonaukowej telewizji idiotycznych
    "faktów" w stylu jak to jak to Jezus miał żonę i dzieci i wogóle był prawie
    zboczeńcem ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 107. Data: 2012-03-14 08:01:19
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > O proszę jaki odważny ....

    Nie zauważyłeś, że logika pana Jana jest trochę pokrętna? Zawsze mi się
    wydawało, że ludzie religijni nie boją się ani jednego, ani drugiego.

    kc

  • 108. Data: 2012-03-14 08:08:33
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Masz rację.
    > Ale zmienisz zdanie, kiedy zauważysz że oprócz tych z Radia Maryja są też
    > prawdziwi.

    Słuchaj w samochodzie mam ustawione oprócz Radia Maryja jeszcze parę kanałów
    (np. pro-rządową "jedynkę").

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 109. Data: 2012-03-14 08:19:39
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Genesis będą musieli napisać od nowa. Ale nie takie rzeczy my ze szwagrem
    > robili.

    :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 110. Data: 2012-03-14 08:29:26
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Chcę Ci utrudnić pisanie. Dobrze wiem, że żadnych nie znajdziesz.

    Bo ty byś chciałe dyskutować ze mną, o tym czy jesteśmy przodkami
    dinozaurów, i czy mamy wspólne DNA z bananem, a mnie to nie za bardzo
    interesuje kolego. Mnie interesuje to, że na moich oczach szatan zwycięża i
    mozna go spatkać niemal na każdym rogu ulicy, w internecie, w telewizji
    wszędzie.

    Przerażenie demonów podczas modlitwy ks. Natanka
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=7yJ-kSxZV2g#t=88s

    Całe narody są w jego władaniu, w Japoni na przykład za szczyt elitarności
    jest to jak matka z swojej córki robi kurwę:

    Kobieta na kracu świata. Japonia, Kioto
    http://www.youtube.com/watch?v=uuSfNAKh8gI

    ...i podnajmuje ją innym napalonym starszym zboczeńcom aby ci dawali upust
    swoim rządzom. Ileż to jest takich dzielnic w Polsce w których rozboje,
    pijaństwo i samobójstwa sa na porządku dziennym. Ty mi mówisz, że to
    wszystko przez złe wychowanie i brak treningu mentalnego, a ja ci mówię
    gówno prawda. Ja ci mówię, że to BEZPOŚREDNIE ODDZIAŁYWANIE SZATANA z którym
    nie poradzi sobie żaden psycholog ani psychiatra, tudziez żaden specjalista
    od siłowni mający bardzo dużo "siły".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/