  • 91. Data: 2012-03-13 23:04:45
    Temat: Re: do Totusa
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ooo. Teraz posunąłeś się za daleko. Powołujesz się na jakiegoś szarlatana
    > choć wiesz, że takie doświadczenia są niemoralne. Dzieci z probówki to
    > holokaust. Co ona potem zrobiła z tymi ukochanymi drobinkami? Wylała do
    > klozetu. Hitlerowiec jeden. Co się stało z duszą tych nienarodzonych?
    > Dobrze, że jest niebo dla naszych kruszynek.

    Widzę, że Ty nie cierpisz religii mniej więcej tak samo jak ja demokracji.
    Poruszyłeś ważną kwestię. To Cię pewnie nie zdziwi, ale warto wiedzieć :
    w 1985 roku Jan Paweł II zorganizował w Watykanie konferencję kosmologiczną.
    Zjechali się zaproszeni naukowcy ( w tym S.Hawking ). JPII wypowiedział
    znamienne słowa : Warto badać zasady rządzące światem, ale nie należy pytać
    o jego początek, bo jest on dziełem Boga !! ... i wszyskim opadły szczęki.

    pozdr.
    sys29

  • 92. Data: 2012-03-13 23:07:26
    Od: slawciod <s...@p...onet.pl>

    W dniu 13.03.2012 23:07, Endriu pisze:

    > Powiem ci, że od tego czy wybuch to fakt czy mit, bardzej interesowało
    > by mnie kto akurat w tej chwili jest właścicielem Discovery ....

    Endriu... bateryjko... Free Your Mind ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 93. Data: 2012-03-14 00:10:22
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Przemek <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sorry ale sam pisales ze na wszystko jest logiczne wytlumaczenie - wiec
    albo
    > jest albo nie jest? Wiec prosze nie generalizuj. To jak piszesz wierzenie
    > bajki jest tak samo dobre jak budowanie teorii skoro nikt nie potrafi
    > powiedziec co bylo przedtem

    Zdefiniuj co masz na myśli pisząc przedtem. Przecież przed wielkim wybuchem
    nie było "przed", bo nie było czasu. Czas w czarnych dziurach i w czymś z
    czego wybuch się wziął nie płynie. Nie ma także przestrzeni.

    > Poogladaj chocby Discovery gdzie mozna zobaczyc naukowcow tlumaczacych
    > chocby nature dziesieciu plag egispkich (m.in ich zwiazek z wybuchem na
    > Santorini) wiec prosze znow nie generalizuj, ze to mit jak mity greckie bo
    > Zeusa jakos nikt nie widzial a chrustus jednak stapal po tej ziemi
    > A jaką uzyteczna wiedze zadasz od biblii? To takie same puste
    stwierdzenie
    > jak to jaka uzyteczna wiedze mam wyciagac z prac chocby fizyka ktory
    dostal
    > Nobla za odkrycie zdaje sie czastek ktorych nie ma?

    Nie wiem o czym piszesz. Dla Ciebie nieużyteczna, dla inteligentnych i
    dociekliwych zupełnie przeciwnie.

    > Zadasz uzytecznej wiedzy od starej ksiegi zeby byly aktualne przez caly
    czas
    > i na wszystkie tematy nawet takie jakie moga sie pojawic za tysiace lat?

    Nie żądam. Tylko pytam jaką wiedzę Ty w niej widzisz. Ja nie jestem tak
    naiwny żeby czegokolwiek wymagać od mitologii. Po prostu Cię sprawdzam
    wiedząc że nie odpowiesz z sensem.

    --
    Jan Werbiński

  • 94. Data: 2012-03-14 00:13:10
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

> [...]

    > wytłumaczenie." ze chyba nie na wszystko...np jakos nikt z naukowcow nie
    > potrafi powiedziec na 100% co bylo przed wielkim wybuchem

    Przed nie było czasu ani przestrzeni. Przynajmniej (bezzasadnie) zakładając
    że nasz świat jest jedynym.

    (już gotów na odpowiedź czekam aż zażądasz dowodu, bo sam przecież nie
    umiesz go znaleźć...)

    --
    Jan Werbiński

  • 95. Data: 2012-03-14 00:16:07
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Przemek <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dziekuje za zrodla
    > Ale spojrz na nie - tam wszedzie pisza ze to hipotezy (mowie o wikipedii)
    > wiec wg twojej klasyfikacji to nie jest zadna wiedza bo moglo byc zupelnie
    > inaczej...

    Ty nie odróżniasz teorii od teorii.
    Teorią jest teoria heliocentryczna, jak i inne. Może być teoria
    nieudowodniona, jak i udowodniona. Tą drugą teorię też nazywamy teorią mimo
    że jednocześnie jest faktem.

    > Stwierdzasz ze wg podanego mojego cytatu Einsteina zle zrozumieli , nie
    > odnoszac sie chocby do Heisenberga ( rozumiem ze Newtona i Pascala oraz
    > innych mozna pominac bo nie pasuja? )

    Ciężar dowodu leży na tym, co wysuwa twierdzenie. Twierdzisz, że Bóg
    istnieje, to udowodnij. itd...

    > Wiec ja tez stwierdze apropos wikipedii - nie musze czytac dalej by
    > stwierdzic ze to belkot te teorie na temat powstania wody na ziemi

    Przecież ja Ci nie każę. Rób co chcesz.

    > Koncze temat bo widze ze jak cos nie pasuje do twego postrzegania swiata
    > to jest belkot, mit lub idioci ktorzy cos zle rozumia....
    > Choc to ze masz taki swiatopoglad a nie inny wcale mi nie przeszkadza.

    Mnie cieszy, że większość ludzi to głupcy. Można ich łatwiej wykorzystywać.

    --
    Jan Werbiński

  • 96. Data: 2012-03-14 00:17:25
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Jedno co wiedzą naukowcy to to, że naprawdę niewiele wiedzą ....

    Masz rację.
    Ale zmienisz zdanie, kiedy zauważysz że oprócz tych z Radia Maryja są też
    prawdziwi.
    Żartuję. Nie zauważysz. Nie będzie Ci dane poznać prawdy.

    --
    Jan Werbiński

  • 97. Data: 2012-03-14 00:18:16
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > Powiem ci, że od tego czy wybuch to fakt czy mit, bardzej interesowało by
    > mnie kto akurat w tej chwili jest właścicielem Discovery ....

    Nie umiesz znaleźć udziałowców spółki?

    Czy to jest pl.soc.uroda czy co? Chyba mnie się grupy pomyliły...

    --
    Jan Werbiński

  • 98. Data: 2012-03-14 00:19:08
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > A ten dalej z tym swoim strachem .... Nie masz jakiegoś problemu ze sobą
    > czasami ?.

    Ludzie religijni sie boją. Piekła i śmierci.
    Ja np nie.

    --
    Jan Werbiński

  • 99. Data: 2012-03-14 00:20:16
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > A po co ci empiryczne dowody skoro ty już wszystko wiesz wcześniej ?.

    Chcę Ci utrudnić pisanie. Dobrze wiem, że żadnych nie znajdziesz. Ja wiedzę
    którą poznaję okresowo sprawdzam i wiem, że są.

    --
    Jan Werbiński

  • 100. Data: 2012-03-14 00:23:34
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > Nie wnoszę, że jestes prawdziwym katolikiem, tylko że na skutek nie
    czytania
    > tekstów o tematyce katolickiej nie dostrzegasz w sobie tego co, inni
    > dostrzegają rozmawiając z tobą przez pięć minut ....

    Kiedyś czytałem, ale potem już wyrosłem z bajek.
    Polecam stary testament i co Lot robił z córkami.
    Albo instrukcje dotyczace eksterminacji miast wraz z ludźmi i zwierzętami
    dawane przez Boga.
    Wyborna lektura.

    --
    Jan Werbiński