  • Data: 2008-06-17 18:14:16
    Temat: Re: [do grupowej wróżki] co z tymi cholernymi funduszami?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobra, ale jak pisałem: ta kasa będzie mi potrzebna mniej więcej za rok i
    > bezwzględnie. Stąd moje sondowanie tematu, co robić dalej. Obecnie
    > skłaniam się ku temu, żeby obecne fundusze jednak umorzyć, godząc się ze
    > stratą - fakt, ale jednocześnie zapobiegając stratom dalszym, bo chyba
    > jednak ich się trzeba w nadchodzących miesiącach spodziewać.

    wróżką nie jestem, nie doradzę ci sprzedaj teraz, bo bedzie nizej...czesto
    dzieje sie tak, ze kupiles po 100,
    sprzedales po 60 myslac, ze bedzie jeszcze gorzej, a w czasie kiedy kasa
    lezala na lokacie i "zarabiala" fundusze
    wzrosly o 60%...mozna sie w d*** ugryzc
    (moze rowniez spasc o kolejne 30%)

    widze dwie mozliwosci:
    1. umarzasz wszystko, godzisz sie na strate i wkladasz kase na lokate,
    nastepnie idziesz na wódkę, aby zapomniec
    ile moglbys kupic za to wszystko co straciles...
    2. grasz va banque = konwertujesz calosc na "misie" (fundusze malych i
    srednich przeds. - te spadly najbardziej)
    i liczysz, ze trend sie odwroci...jezeli sie nie odwroci to za rok nie
    bedziesz mial wiele do wyplacenia, a jezeli sie odwroci to sie "odkujesz"
    (cytat z innej wypowiedzi)

    ww. to dwie calkowicie skrajne strategie, uwazam ze wybor czegokolwiek
    posrodku jest bez sensu juz lepiej nie robic nic i czekac...

    --
    pozdrawiam
    RobertS