  • Data: 2006-12-12 14:20:09
    Temat: Re: do posiadaczy kredytow walutowych
    Od: Pi23 <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Używa się kursu obowiązującego na dzień poprzedni, czyli
    > np. we wtorek po południu robisz przelew według kursu wtorkowego,
    > przelew dochodzi do GE w środę i jest ok.

    Ale co to jest za kurs? Z ktorej godziny? Przeciez kurs zmienia sie w
    kazdej sekundzie...Jakbys chcial co miesiac sam przeliczac rate to gdzie
    sprawdzalbys ten kurs? Oni go jakos publikuja na kazdy dzien ?

    (Wiem , ze banki na stronie publikuja kursy ale przeciez one tez w ciagu
    dnia sie potrafia zmieniac)