    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: dobicie frankowców
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <m992nt$4bo$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <m9941a$5o2$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <m99jfp$nfb$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9bphk$iak$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9c0qp$951$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9d9iu$3ej$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9e2uq$q6m$1@srv.chmurka.net> <m9e46h$10i$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <m9e7vm$rtm$1@srv.chmurka.net>
    Date: Sat, 17 Jan 2015 19:23:40 +0100

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 19:01:14 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Ile wyjdzie odsetek ze stałej kwoty to mi jest szybciej policzyć
    > kalkulatorem. Dopiero jak chcę sprawdzić ile wyjdzie jak na koncie są zmiany
    > stanów to wolę na komputerze.

    Excel zdecydowanie ulatwia. Zapisac wyniki mozna, symulowac, kopiowac.

    > Skojarzenie, nie na temat. Zastanawia mnie dlaczego BZWBK (mam u nich
    > kredyt) wychodzą inne odsetki niż mi. Na 10 wyliczeń typowo 8 się zgadza, a
    > dwa wychodzą inne o 1 grosz, czasem w tę, czasem w drugą stronę. Raz się
    > zdarzyło, że wyszło im o 3gr inaczej. Miałem zamiar się zapytać o te 3 gr.,
    > ale jakoś nie mogę się zebrać.

    A spytaj. 3gr to jest o tyle ciekawe, ze za duzo na jakis blad
    zaokraglen, ale za malo na cokolwiek innego przy kwotach powaznego
    kredytu. Powodow rozbieznosci obliczen moze byc pelno, ale wszystkie
    raczej wieksze roznice wniosa.

    J.