  • Data: 2015-01-17 21:19:03
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:m9d9e0$cii$1@node2.news.atman.pl...
    > Na Węgrzech...
    >[...]
    > W Chorwacji...
    >[...]
    > Z kolei pod koniec maja zeszłego roku bank centralny Serbii przyjął
    > rekomendację, która zobowiązuje banki do wzięcia na siebie dużej części
    > skutków umocnienia CHF.
    >[...]
    > W Rumunii...

    "Sąd Najwyższy uznał, że nie poinformowanie klienta przez sprzedawcę,
    że następnego dnia ceny artykułów mogą się zmniejszyć, bedzie
    skutkowało koniecznością zwrotu klientowi 70% różnicy cen. Nie będzie
    potrzebny paragon, wystarczy oświadczenie klienta."
    Jak długo będziemy czekać na podobne "wyroki"? Obawiam się, że już
    niedługo...

    Frajerzy, który nie brali kredytów, pośrednio (lub bezpośrednio
    w opłatach bankowych) za to zapłacą.
    Jeżeli ktoś szuka "winnych" to niech ma pretensję do szefowstwa SNB -
    nawt do mnie nie zadzwonili przed decyzją o rezygacji z obrony niskiego
    kursu CHF. Ostatnio w ogóle z SNB nie dzwonią, tylko z jakiegoś
    Meritum, Getinu czy podobnych...
    Szukając dalej: CHF rośnie bo "drukarze" EUR przygotowują się do
    intensywnej pracy by było za co skupować trefne papiery. Więc może
    skarżyć szefów ECB? Albo dziennikarzy, którzy taką przyszłość wieszczą?
    A może prosić sąsiadkę zza Odry żeby "coś z tym zrobiła"?

    Arek