  • Data: 2015-01-18 00:18:38
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2015 o 17:35, Piotr Gałka pisze:

    > Jak ktoś nawet nie ma komputera to nawet ze zwykłym kalkulatorem można
    > sobie wszystko powyliczać.

    Problem: większość populacji to krótkowzroczni idioci.

    Ja np. przy przewalutowaniu na franki za niecałe 3zł brałem pod uwagę
    zmianę kursu do 6zł jako poziom dyskomfortu (a dopiero powyżej tego jako
    poziom tracenia wcześniejszych oszczędności w stosunku do analogicznego
    złotówkowego).

    Fakt że ostro zmieniły się złotówkowe stopy procentowe i przy obecnych
    warunkach (tj. obecny kurs i LIBOR 3M z grudnia, bo odświeżenie
    oprocentowania mam co kwartał) rata akurat by mi się zrównała. Jak do
    kwietnia LIBOR 3M będzie na oczekiwanym poziomie -0,75% a złotówka
    jakoś drastycznie (znów) nie spadnie to w kwietniu wrócę do poziomu rat
    kosmetycznie wyższego od tych jakie miałem w grudniu.

    Pewnie że ryzykuję. Ale biorąc w złotówkach też bym ryzykował - kto np.
    zabroni RPP podnieść stopę referencyjną do 10% ;->

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić