  • Data: 2015-01-18 00:29:39
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2015 o 00:00, Pete pisze:

    > Dlatego nie rozumiem tego płaczu teraz.

    A ja owszem, co nie oznacza że się z tą przyczyną zgadzam ;)

    > I zapędów niektórych polityków do pomocy państwa.
    > (Trzeba by sprawdzić ilu posłów PIS ma aktualnie kredyt w CHF)

    Litości, to jest przecież oczywiste... Głosy chcą kupować!

    Tak jak swego czasu Tusk kupował u nieubezpieczonych powodzian albo u
    oszołomów zwalczających środki psychoaktywne.

    Koszta demokracji - nawet najrozsądniejsza partia musi uwzględniać dziką
    tłuszczę. a PiS to akurat partia oszalałych owiec, więc dla nich jest to
    podwójnie naturalne.

    [ciach]

    > Ale jakie wykorzystywanie niewiedzy?
    > Czy teraz doradcy mówią o tym, że WIBOR może mieć 15%?

    Ano właśnie...

    > Czy w też uznasz, że w ten sposób wykorzystują niewiedzę?
    >
    > Chyba KNF musi wprowadzić obowiązkowe egzaminy dla potencjalnych
    > kredytobiorców.

    Teoretycznie mamy - to się nazywa "matura z matematyki" ;->

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić