  • Data: 2015-01-18 11:59:41
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Problem: większość populacji to krótkowzroczni idioci.
    >
    > Ja np. przy przewalutowaniu na franki za niecałe 3zł brałem pod uwagę
    > zmianę kursu do 6zł jako poziom dyskomfortu (a dopiero powyżej tego jako
    > poziom tracenia wcześniejszych oszczędności w stosunku do analogicznego
    > złotówkowego).
    >
    > Fakt że ostro zmieniły się złotówkowe stopy procentowe i przy obecnych
    > warunkach (tj. obecny kurs i LIBOR 3M z grudnia, bo odświeżenie
    > oprocentowania mam co kwartał) rata akurat by mi się zrównała. Jak do
    > kwietnia LIBOR 3M będzie na oczekiwanym poziomie -0,75% a złotówka
> [...]

    Tak Andrzeju, ale banki nie mogą oczekiwać, ze wszyscy beda mieli taka
    wiedze jak Ty.
    Ale zdaje sie ze w tym temacie nie zgadzamy sie organicznie bo juz pare
    razy dyskutowalismyw temacie czy osoby z mmniejsza wiedza to głupki i
    owieczki do strzyzenia przez cwaniaków czy tez osoby ktore powinny zostac
    otoczone delikatnym parasolem ochronnym panstwa.

    Podoba ci się pomysł Pete aby KNF przygotował specjalną prezentacje
    informującą o ryzyku ktora bank musiałby pokazac kredytobiorcom przed
    podpisaniem? Oczywiscie x lat temu a nie dzis.
    Koszt praktycznie zaden, natomiast poziom wiedzy ktory moznaby przekzac
    spoleczenstwu - olbrzymi.
    Czyz nie o to chodzi?