  • Data: 2015-01-20 09:59:59
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Tyrala w...@b...com.pl ...

    > Tak, to jest aż tak proste.

    Nie, nie jest.

    > Masz taki kredyt? Czy tutaj też po prostu trollujesz?

    A jakie to ma znaczenie w kontekscie argumentów?

    > To, że chwilowo spłacam wyższą ratę, nie znaczy, że nie ubywa mi
    > zadłużenia. A to, że ktoś sobie policzył całkowite zadłużenie po
    > chwilowym kursie może mieć znaczenie dla ubezpieczenia kredytu, ale nie
    > do patrzenia na całość zadłużenia. No chyba, że ktoś ten kredyt po te
    > 4.25 chce teraz całkowicie spłacić, ale chyba nawet tutaj się nie trafią
    > takie orły...

    Kiedy ja interesowałem sie takim kredytem było dla mnie jasne, ze rata moze
    sie zmieniac. Ze decydujac sie na tkai kredyt nalezałoby odkładac kase na
    ewentualne ruchy kursowe.
    Ale bank oszukiwał mnie twierdzac, ze:
    - we frankach mam wieksza zdolnosc kredytowa
    - ze nawet jak rata sie zwiekszy przez gorszy kurs franka to i tak wyjde
    lepiej niz na złotówkach.
    - ze taki kredyt to naturalna rzecz.

    I co najwazniejsze - nie przysżło mi do głowy, ze przy wzroscie kursu
    franka taki kredyt staje sie nie spłacalny przed terminem, albo mówiac
    inaczej - ze mieszkanie jest niesprzedawalne przez 30lat.

    Wszystkie apsekty nie sa tak jasne dla laika jak mówiciei uwazam, ze banki
    oszukiwały nie pokazujac niebezpieczenstw i dajac fałszywe poczucie
    bezpieczenstwa.