  • Data: 2015-01-22 17:06:34
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-21 o 23:43, Budzik pisze:
    > W 2008 roku kupowałem mieszkanie pod Poznaniem - 50metrów - ok 220tys.

    Ale "pod Poznaniem" to nie jest duże miasto, a ja napisałem, że skoro
    uważasz 6000zł/m2 za "dużo" to nic nie mógłbyś kupić w większych miastach.

    > Cena tego mieszkania obecnie jest bardzo podobna.

    Cena jest taka, ile Ci gotów jest zapłacić kupiec. Po marżach, podatkach
    itd. Zwykle właścicielom tylko wydaje się, że wiedzą, ile ich mieszkanie
    kosztuje.

    > Wiec z pewnoscia nie mozemy wykluczyc wszystkich duzych miast.

    OK, jeśli "pod Poznaniem" to Poznań. Bo jeśli za "mieszkanie w Gdańsku"
    uważasz np. "pod Gdańskiem", a konkretniej np. Wejherowo to owszem.

    > Jakis spadek cen jest i byc moze nawet srednio 30% ale z pewnoscia nie jest
    > tak, ze cena najtanszych mieszkań spadła o 30% no chyba za baze wezmiemy
    > jakies absolutne piki cne po ktorych i tak nic nie kupował.

    Niech zgadnę... nie sprzedawałeś mieszkania? ;-)

    --
    Pozdrawiam