  • Data: 2007-07-12 08:57:08
    Temat: Re: domawianie kart dodatkowych do KK citi ?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:f74osj$mac$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak mam tylko karte, bez konta , to musze zamawiac agenta? Nie moge po
    > prostu
    > wpasc do pobliskiego oddzialu i zostawic kwitow ze zdjeciem? Zeby
    > niepotrzebnie
    > nie komplikowac sobie zycia umawianiami.

    żadnych umów, komplikacje imo mniejsze, bo:

    0801322484 tu poprosiłem o kartę dla żony, oddzwonili, wytłoczyli i wysłali.
    aktywowałem ją przez telefon, bo żonie się nie chciało - ma to tę zaletę, że
    nie ustaliła sobie pinu w cityphon, czyli gotówki nie podejmie.

    dalej: kartka papieru, piszesz nr karty dodatkowej, imię i nazwisko osoby,
    naklejasz zdjęcie i w prostokącie plus minus wielkości pudełka zapałek
    należy się podpisać. (opisując "wzór podpisu")
    tę kartkę wysyłasz do oddziału skaningu, oni po ok. tygodniu przesyłają
    kartę ze zdjęciem i zeskanowanym podpisem.