  • Data: 2007-07-12 09:05:50
    Temat: Re: domawianie kart dodatkowych do KK citi ?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad N.S. <n...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:f74osj$mac$1@inews.gazeta.pl...

    > żadnych umów, komplikacje imo mniejsze, bo:
    >
    > 0801322484 tu poprosiłem o kartę dla żony, oddzwonili, wytłoczyli i wysłali.
    > aktywowałem ją przez telefon, bo żonie się nie chciało - ma to tę zaletę, że
    > nie ustaliła sobie pinu w cityphon, czyli gotówki nie podejmie.
    >
    > dalej: kartka papieru, piszesz nr karty dodatkowej, imię i nazwisko osoby,
    > naklejasz zdjęcie i w prostokącie plus minus wielkości pudełka zapałek
    > należy się podpisać. (opisując "wzór podpisu")
> [...]

    Slicznie dziekuje za konkrety.
    Planuje dodatkowa dla mojej mamy emerytki, bo ja w tym roku bede glownie
    korzystal z przelewow na rachunki, a przydaloby sie jednak, zeby ktos robil
    przerob zakupami (hmmm...ale nie az tak...dlatego zonie nie wyrabiam;) ).
    mama jest gotowkowa emerytka, dlatego chce jak najmniej ja wystraszyc - malo
    formalnosci, potem dostanie karte z limitem dziennym ze 150 zl, to nawet nie
    strach, jakby zginela.